همیشه بهار!

I'm Back...

همیشه بهار!

I'm Back...

ببار بارون...

بگید بباره بارون، دلم هواشو کرده
بگید تموم شدم من، بگید که بر نگرده
بهش بگید شکستم، بهش بگید بریدم
نه اون به من رسید ونه من به اون رسیدم
بمونه زیر بارون، خراب و درب و داغون
از آدمها فراری، از عاشقا گریزون
بزار کسی نبینه، غرور گریهامو
بزار کسی نفهمه، غم تو خندهامو
بگید ببار بارون...
نظرات 11 + ارسال نظر

اووووووووووووووووووووووووووووووووووووول
برای اولین بار در تمام دوران وبلاگ نویسیم
خیلی حال داد.

شما هم ؟!

دومیش برای شعرت
خیلی غمناک بود و بی رحمانه

حسنا 1387/05/19 ساعت 16:39

سلامم
اصنشم بی رحمانه نبود
خیلی عشقولانه دراماتیک بود:دی(برای اولین بار یه حرف درس حسابی زدم)
بهاررررررررر اگه بریییییییی من دلم واست تنگ می شههههه:(
:((

سلام دخمل خالهههههههههههههههههههه گوگولی مگولی... شیطولی؟

NoBoDY! 1387/05/20 ساعت 19:58 http://love-4-love.blogfa.com

از عاشقا "گریزون" رو نوشتی "گریزن" D':

ممنون... درست شد...

آمنه 1387/05/21 ساعت 01:45 http://www.sehr.blogsky.com

سلام
شب بخیر
از بلاگتون دیدن کردم
شعراتون واقعا زیبا و دلنشین هستن
امیدوارم موفق باشین
تا بعد
بدرود

واییی
بهار من عاشق این شعرم
خیلی توپه
مرسی اومدی پیشم جیگملو:X

من موندم... چرا آدرس وبلاگ منو نوشتی اینجا؟!:دی

RasTY Ooomadi behem begi ke linkam mikoni ???
ببینم مگه قبلا منو خونده بودین یا نظری برام داده بودین ... مطمئنی که درست پیغام و فرستادین ؟؟؟

بله... سر زدم... و براتون کامنت هم گذاشتم و الآن هم لینک شدید... خوشحال شدم سر زدید...

کرگدن (اسب آبی) 1387/05/23 ساعت 06:44

اگر چه همیشه سعی میکنم هر چیزی رو به شکلی کم ارزش یا بی ارزش جلوه بدهم و به شکلی اونرو رد کنم. اما به واقع شما اونقدر ساده و روان شعر میگید که به هیچ عنوان نمی تونم دربارش اظهار نظر کنم یا چیزی بگم. به هر حال هر بار که به اینجا سر میزنم لذت میبرم لحظه ای فکر میکنم در دل احساسات زیبای شما رو تحسین میکنم و اینجاست که تنها یک واژه به ذهنم خطور میکنه زیباست واقعاً زیباست. (البته در کل خالی بستم) مرسی

خود اسب آبی هم اعتراف کرد!!!!!!!!
=))

ممنون از حضور پر مهرت ای همیشه بهار! (چشمک)

سلام خیلی باحالی خوب حاله این غوغارو گرفتی دمت گرم
پیشم بیا خانم خانوما

سلام عسیسم... :(( وبلاگت باز نمی شه... فکر کنم یه جاییشو اشتباه تایپ کردی:(( الآن هر طوری شده پیدات می کنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد