همیشه بهار!

I'm Back...

همیشه بهار!

I'm Back...

باید فراموشت کنم...

باید فراموشت کنم، چندیست تمرین می کنم
من می توانم می شود، آرام تلقین می کنم

با عکس های دیگری تا صبح صحبت می کنم
با آن اتاق خویش را، بیهوده تزئین می کنم

سخت است اما می شود، در نقش یک عاقل روم
نه شب دعایت می کنم، نه صبح نفرین می کنم

حالم نه اصلا خوب نیست، تا بعد بهتر می شوم
فکری برای این دل تنهای غمگین می کنم

من می پذیرم رفته ای و برنمی گردی همین
خود را برای درک این، صدبار تحسین می کنم

از جنب و جوش افتاده ام، دیگر نمی گویم بخود
وقتی عروسی می کند، آن می کنم، این می کنم

هرچه دعا کردم نشد، شاید کسی آمین نگفت
حالا تقاضای دلی سرشار از آمین می کنم

نه اسب، نه باران، نه مرد... تنهایم و این دائمی ست
اسب حقیقت را خودم با این نشان زین می کنم

یا می برم یا باز هم، نقش شکستی تلخ را
در خاطرات سرخ خود، با رنج آذین می کنم

حالا نه تو مال منی، نه خواستی سهمت شوم
این مشکل من بود و هست، درعشق گلچین می کنم

کم کم ز یادت می روم، این روزگار و رسم اوست
این جمله را با تلخی اش، صدبار تضمین می کنم

نظرات 18 + ارسال نظر
مریم مو سیخ سیخی! 1387/08/27 ساعت 18:51

اول

مریم مو سیخ سیخی! 1387/08/27 ساعت 18:52

نگفتی که آپ کردی ! من خودم تشخیص دادم! : دی

مریم مو سیخ سیخی! 1387/08/27 ساعت 18:53

نمی دونم چرا دلم یه جوریه؟! انگاری پکیده! شایدم میخواد بپکه! الان شما سر کلاس معاصرید و منم دارم خودمو به تنهایی عادت میدم

مریم مو سیخ سیخی! 1387/08/27 ساعت 18:54

متنتم جالب بود!‌مثل همیشه!
البته امیدوارم بهش عملم بکنی!
سخته اما میتونی!
خواستن توانستنه!

مریم مو سیخ سیخی! 1387/08/27 ساعت 18:55

کی با یه جمله مثل من میتونه آرومت کته! ؟؟
وقتی به من فکر می کنی حس می کنم از راه دور!
این دو تیکه رو خیلی دوست دارم!

مریم مو سیخ سیخی! 1387/08/27 ساعت 18:55

دلم گرفته! خیلییییییییییییییییییییییییییییییییی

[ بدون نام ] 1387/08/28 ساعت 21:50

مثل همیشه عالی بود. نه ببخشید، عالی نه، واقعاً فوق العاده بود. مرسی

:p
reallllly?
مرسی آقای ...! نظر لطفتونه...

NoBoDY! 1387/08/29 ساعت 20:38 http://:(

کم کم ز یادت می روم، این روزگار و رسم اوست...!

اون :( که گذاشتی یعنی چی؟! :-؟؟

سلام گلم....
خیلی بلاگت نانازه..مثه خودت
آپ کردی خبرم کن
بوس...بوس

مخسی عسیسم... تو ته ناناس تَییییی ته!
حتما خبرت می کنم... 8->

مریم مو سیخ سیخی! 1387/08/29 ساعت 20:50

چرا جواب منو نمیدی؟!

مریم مو سیخ سیخی! 1387/08/29 ساعت 20:50

جواب همه رو میدی جز من؟!!:)
دیدی؟ دوسم نداری!

کی میگه جواب تو رو نمی دم؟
خیلیم میدم!
عسیسسسسسسسسسسسسسمی!
نفسمی!
کمبود محبتمی!
عخشمییییییی!
خوبه؟

مریم مو سیخ سیخی! 1387/08/29 ساعت 20:56

حوصلم سریده!
بهااااااااااااااااااااااار!
دوست قدیمیمو پیدا کردم!
البته مثل همیشه باهم دعوا کردیم!

NoBoDY! 1387/08/29 ساعت 20:59

یعنی :( ام!

مریم مو سیخ سیخی! 1387/08/29 ساعت 21:01

داشتم میگفتم!
مثه همیشه به هم فحش دادیم!
احتمالا باز ۴ سال دیگه همو میینیم! باز واسه هم ابراز دلتنگی می کنیم آخرشم فحش میدیم به هم باز میره ۴ سال دیگه!
زندگی همینه!

مریم مو سیخ سیخی! 1387/08/29 ساعت 21:03

راستی ما یه شام خوشمزه داریم شما چی؟!

مریم مو سیخ سیخی! 1387/08/29 ساعت 21:04

این قدر حرف زدم یادم رفت بگم واسه چی اومدم!
منظور از مزاحمتمان(!!) دیدار شما بود!
بلاگ خوشملی داری!

نه بابا!!!!!!
مثل اینکه واقعنی این مریم علافی بیش نیس!!!!


برو پلوتو بپز گلم..!!!!!!!
بهار جان شما هم هی آپ کن

به ما هم سری بزنین.....وبلاگتون خیلی خوشمله :دی
مال ما خیلی خوشمل تره

باشه... میام اون طرفا... اگه فرصتی بود... وقت زیادی ندارم... :( باید برم...

هیچ
وقت
دوستی به نام
تو
نداشته
ام
آشنا چرا
....اما دوست
..
.
نه
!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد