همیشه بهار!

I'm Back...

همیشه بهار!

I'm Back...

دوست داشتنی ترینی توی دنیا!

دوستت دارم
اما نمی توانم بیانش کنم
تو مثل سرابی
یا نه ... بهتر بگویم مثل آب دریایی . تشنگی را رفع نمی کنی
وقتی می بینمت بیشتر دلم تنگت می شود ... از دیدنت سیرنمی شوم
دوستت دارم
تو هما نی که گفتی : دل مهربانت را در مقابل من به آهن به سنگ بسپار
و مرا به سرخی خون دل شقایق
اما من جز به تو دل به کسی نمی دهم این دل فقط مال توست
فقط دوستم بدار و ترکم نکن
روز رفتنت روز مرگ شقایق ..روز زردی دل سبز من است
دوستت دارم
تو همانی که می گفتی : من در عالم سرد خودم باید آنقدر تنها بمانم
و آنقدر تنها بگریم که تمام نوشته هایم بوی باران بگیرد
اما من می گویم که سردی دلت را به من بسپار و گرمی دل من از آن تو
فقط بدان که با یک دل سبز
دوستت دارم

بازتاب... غیبت فصلها!

بازتاب...

می خندم
نگاه می شوی

نگاه می کنم
غرق می شوی

می بوسمت
با من گره می خوری

دل می دهم
از من دور می شوی
*********************************
غیبت فصلها...

روزی که رفتی
بهار با تو گریخت
تابستان در راه ماند
پاییز بی رنگ شد
زمستان سر رسید
و برف سیاه بارید

بهترین ِ بهترین ِ من!

زیبا ترین,زیباترین,زیبا ترینم

برگرد تا چشمان خیست را نبینم

بگذار تا حرف دلم را گفته باشم!

تا کی لغتها را کنار هم بچینم؟

تا کی میان بهت خود آواره باشم؟

اما بگویم سخت سرشار از یقینم...

این دستهای بی رمق باید بمیرند

من بر تمام تاروپودم هم ظنینم

این پنجره تا کی برای دیدن است آه...

چیزی اگر مانده بگو تا من ببینم!؟

روی زمین ماندن همیشه کفر محض است

وقتی که من چیزی از اوهام زمینم...

او در زدو عاشق شدو دنیا ورق خورد

من پشت در ماندم,ولی:عاشقترینم....

برایت می نویسم

فریاد کنم اندوه سال های نبودنت را
آنقدر از من دوری که برای رسیدن
تقویم قد نمی دهد
اما برایت می نویسم
از ته مانده غرورم
ودل تهی
و چشمهای منتظر
و دردی که با دیدنت تسکین می یابد
از همه وهمه که نشان نبودنت را میدهد
و تمام نامه ها را به آدرسی که ندارم پست خواهم کرد...