همیشه بهار!

I'm Back...

همیشه بهار!

I'm Back...

خداحافظ عشق من... خداحافظ...

 

خداحافظ  آرام  و قرار موقت  من

 خدا میداند چقدرسخت است گفتنش

مثل عذاب مردن

به دنبالت گریه نمی کنم مسافرمن

خودت گفتی بچگی نکن به خاطر من

به بدرقه ات هم نمی آیم

 

عزیز دلم

دل از رفتنت بد جوری شکسته

تو نمی مانی ای رویا ها ی خوبم

اما من فقط  به  تو میگویم

و...

فقط برای تو می نویسم

و برای تو می خوانم

ازرنجی که می برم

از دردی که دارم

 

تو می روی و نمی دانی انتظار چقدر سخت است

چقدر سخت است منتظر کسی باشی

که هیچ وقت فکرآمدن نیست

 

چقدر سخت است که آدم را از آرزوهایش دور کنند

او را به مسیر نا خواسته ای مجبور کنند

 

چقدرسخت است دست نوشته هایم را خاک کنند

اسمت از خاطره ها پاک کنند


چقدر سخت است که به نام عشق فریبت دهند

 

تو میروی و نمی دانی من به تو عادت کرده ام

 

حال....

 

اگر می خواهی از ماندن حرفی نزنم


برو حرفی نیست...

 

همیشه برای رفتن بهانه زیاد است

 

آنچه می ماند یک دنیا غصه و یاد است

 

یادت باشد  برای امدن هم بهانه هست

خواستی بیایی، بیا

چشم انتظارت دیوانه ای هست


 برو

اما فراموشم نکن

این دیوانه ی خود را به خاطر بسپار


دنیا همین امروز و فردا نیست

مرا نکن همبازی روزگار

سعی نکن ان روز ها یادت برود

 

میدانم دوستم نداشتی ونداری

یادت باشد دلم را شکستی

 

آنجا دیگر دلی را نشکن

 

برو اما من در امتداد هربهانه ، بهانه ات را می گیرم

 

نگو دیوانه بود سرزنشت می کنند

نگو حقش بود ظالمت می کنند

نگو عشق ما از اول اشتباه بود

می گویند رفیقش نیمه راه بود

نگو دست محبتش را رد کردی

می گویند به خودت  بد کرد ی

نگو زندگیش تباه شد

می گویند برای تو گناه شد

نگو نمی خواهمش آدم زیاد است

می گویند این کار ادم های بد نهاد است

نگو سکوت کرد هر چه تهمت شنید

می گویند شیطان را در چشم های تو دید

نگو بیچاره بود بیچاره ترش کردم

نگو زندگیشو ازش گرفتم

نه نگو


زندگیم رو به تو تقدیم کردم

یه هدیه بود نگوناقابل بود

هر چه بود پیشکش دل بود


نگوهیچی نگو...

 

good-bye.jpg

و در آخر...

 

خداحافظ بهترین ِ بهترین ِ من...

 

خداحافظ بهار...

 

خداحافظ...

آآآآی چشام می سوزه... بس که اشک می ریزه...

غصه داغونم کرد... پس تو کِی می آیی؟؟؟

من بی تو می میرم... ناز ِ من کجایی؟؟؟

محاله... محاله... محاله که بی تو بمونم... واااای بیااااا

می دونی... می سوزم... وقتی که چشاتو نبینم واااای بیااااا

بی تو دق می کنم... غمزده می شینم...

منتظر می مونم... تو از در بیایی...

بیا ای گل ِ من... که ندارم نایی...

...

نظرات 1 + ارسال نظر

CoMMeNTiNG CLoSeD!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد