همیشه بهار!

I'm Back...

همیشه بهار!

I'm Back...

خیلی دور ا فتاده ام...

تنم پر از صدای غریب دلتنگیست...
چونان ماهی دور افتاده ای که نفسهای آخر را سر میکند...
یادت نرود...
یادت نرود آوای من...
میان این سنگریزه های کوچک و دوست داشتنی...
میان این سپیدی درد آلود...
میان این آبی آرام...
گوش ماهی کوچکی منتظرت میماند...
که شاید روزی بیایی...
گونه هایش خشکیده...
آخر تمام اشکهایش را برای خاطره هر چند کوچک از تو باخته...
دروغ گفتند...
تو نیامدی...
میان این نا امیدی و حسرت جوانه ای شکوفه داد...
باشد...
اگر اشکهایم تمام شدند...
لبخند باریکم هنوز باقیست...
و برای آمدنت لبخندی دوست داشتنی را هدیه می دهد گوش ماهی کوچک من...





نظرات 26 + ارسال نظر
مریم مو سیخ سیخی! 1387/08/29 ساعت 22:16

اول!

!

مریم مو سیخ سیخی! 1387/08/29 ساعت 22:17

من هنوز شام خوشمزمونو نخوردم!
تو شام خوردی؟!
من گشنمهههه!
راستی تا حالا برنج پاک کردی؟!!

نه متاسفانه... تاحالا پاک نکردم... 8-> خوش به سعادت و روزگارت هر دو!

مریم مو سیخ سیخی! 1387/08/29 ساعت 22:17

دوست داشتی چشم نداشتی اما جای من بودی؟!!

نهههههههههههه اصلا!

مریم مو سیخ سیخی! 1387/08/29 ساعت 22:18

الان با خودت میگی این مریم به سرش زده!!!
خواستم بگم که درست فکر می کنی اصلا در اشتباه نیستی!!

طبیعیه! 8-> همیشه همینطوری هستی! 8-> (گللللللللییییییییی)

مریم مو سیخ سیخی! 1387/08/29 ساعت 22:18

اون دوست قدیمیم بود!

آشتی کردیم!

:-؟؟
هردوتون خوب میشین! اما تو بیشتر! امیدوار باش!

مریم مو سیخ سیخی! 1387/08/29 ساعت 22:19

مثکه بازم زیادی حرفیدم!
خواستم بگم بلاگت خشمله!
متناتم خوشمله!
خوشمل یا خشمل؟!!
نمیدونم!
ادامه بده!

بی سوات!8->

علی 1387/08/29 ساعت 22:26 http://www.sam.blogsky.com

سلام..............................
به ماهم سری بزن بای

سری زدیم!
(نمی دونم چرا اولی که خوندم نظرتو... فک کردم نوشتی سلام به روی ماهت!):-؟؟

مریم مو سیخ سیخی! 1387/08/29 ساعت 22:27

یعنی میخوای بگی من همیشه آنرمالم؟؟؟؟!!!
میدونم که ته دلت داری به حال و روز من قبطه ( غبته...قبته..غبطه) میخوری!!!
بی سواتم خودتی گلابی:X

مریم مو سیخ سیخی! 1387/08/29 ساعت 22:28

الان باز با اون دوستم دعوام شد!!

:( مریم! بیخیال بابا! اینقد اسم دعوا جلو من نیار... گریه می کنم آ!

مریم مو سیخ سیخی! 1387/08/29 ساعت 22:32

باشه! خشن نشو مامان بهار:(
خب ! چی بگم دیگه!
اصلا بیا تو چت!‌چه کاریه اینجا بحرفیم!
تازه نمیشه همه چیم اینجا گفت

ادامه بده
تو میتونی!
بوووووووووووووووووووووووووووووووس

یعنی کجا رفت نظر قبلیه که جوابشم دادم؟! من چیزیو پاک نکردم... مگه میشههههههههههههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
(دارم وحشت می کنم...!!!)

هر چی فکر میکنم میبینم که تو دور نیافتادی!!!!!!!

ها؟!

دور افتادم... خیلی... دنیام (یو نو!) هم دیگه قبولم نمی کنه...

بهاره خانم وبلاگ خوبی دارین امیدوترم موفق باشید.

برای درج ای شکلک ها باید برین وبلاگ زیر دانلود کنید
tools.blogsky.com

سبله 1387/08/30 ساعت 17:43 http://www.sabaleh.blogsky.com

سلام عزیزم ممنون منم لینکت کردم.

NoBoDY! 1387/08/30 ساعت 18:04 http://:-<

غصه نخور گوش ماهی کوچولو!
تا بوده همین بوده.... تا هست همین ست!

اوهوم... درسته... اما کاش میشد رسم روزگار عوض میشد... نه؟؟؟؟؟

اووووپس! وبلاگ شما هم جالب بود

سلام
شما هم وبلاگ زیبایی داری
براتون آرزوی موفقیت دارم
خوشحال میشم بازم بهم سر بزنی
یا حق

یک جمله فقط: کارت فوق العده است

ملسی گلم
لینکت می کنم تا همیشه بت سر بزنم

سلام ... کسی خونه نیست ... ببینم منو یادتون میاد اصلا ؟؟؟

معلومه که یادمه... مرسی که اومدین... الآن میام اونجا...

مرسی!!!!!!!!!
این وبلاگ بالاخره شکلک دار شد!

اما پس چرا درج نمیشه؟؟؟!!!!

ای بابا......ذوق الکی زدم :دی

خیلیم میشه شکلک گذاشت... اصنشم تو بلت نیستی!:((

صفا 1387/09/07 ساعت 10:12 http://www.peste.blogfa.com

سلام بسیار زیبا و دل پذیر بود وبلاگ قشنگ و پرمحتوایی داری به کلبه محقر من نیز اگر با قدوم منورتان قدم نهید
باعث خوشحالی ما خواهد شد
اگر با تبادل لینک موافق هستید من را با
ღ ღ ღ رهگذر غریب ღ ღ ღ
لینک کرده و خبرم کنید
منتظر حضور سبزتان هستم
همین الان بیا پیش من
یه وسیله هم فرستادم نترس بابا بنزین نمیخواد سوار شو بیا که منتظرتم .
..........(`-.................,.-')..
...........\..\\............/. //..
............\..\\........../. //..
..............\..\\......../. //..
..............\ ```´´´-//....
.............(___).(___)-.....
..............(0)......(0)``-._..
................|~......~ ,.`-..._..
................|...........|...`-...._..
........................|........../\..........`-._.........__...---'''''-..._..._..
................|.........|..\.............`-._ .. _.--' ................_..`...
................).........|...\.................``........................\`\..\.
............../...........|....\.............................................|.`\.\..
............./_....__)......\............................................|...`\.\.
.........../.............\.......|........................................../.......).).
..........|...............|......|......................................../......(.(.(.(..
..........|...............|......|....................................../.........).).).).
..........|..()...()...|......\.............|...............|..._.-'...........(.(.(..
..........`...............'........`._........|_____..|..|-'|..|..
............`--------'..............|..|.|..|............|..|..|..|..
.........................................|..|.|..|.............|..|..|..|..
.........................................|..|.|..|.............|..|..|..|..
............................._____ |..|.|..|____...|..|..|..|..
خوشحال میشم نظرت رو بدونم.




دادا وحید 1387/09/07 ساعت 18:42

چی بگم خوب؟ کامنت زوری همین میشه دیگه. :D
چیزه، خییییییییییلییییییییی قشنگ بود شعره (خدایا منو ببخش! این چیز بود، مصلحتی؟!! :D )
تا تو باشی دیگه، چی؟ بقیشو میدونی خودت!
بی صبرانه منتظر نوشته‌های پسینت هستم. بلیو می! :D نه، شوخی میکنم. سعی میکنم دفعه‌ی دیگه اول شم. :D از این دوستت که لپ‌تاپ داره هم میخوام جلو بزنم! :D
فعلا. @};-

کجای این کامنت زوریه؟ منظورت اینه که تو منو زور کردی که بذارم اینجا نظر بدی دیگه؟ (اگه نه خدا شاهده!!!! من هیچوخ به هیشکی نمیگم بیاد نظر بده!!!!... اااا آقا برو کنار بینیم میخوره بهت!)
حالا که سعی داری دفعه بعدی اول باشی... بسم الله! ببینم چیکا میکنی!

سلام وبلاگ زیبایی داری
به وبلاگ منم سر بزن
فقط نظر یادت نره
اگه موافق تبادل لینک یا لوگو هستی
منو به نام ورود دخترا اکیدا ممنوع! لینک کن
بعد خبرشو بده من با چه اسمی لینکت کنم



میدونستی که وبلاگت معدن طلاست؟چرا نمیخوای از وبلاگت علاوه بر تفریحی بودنش استفاده مالی بکنی؟
آیا میدونستی از طریق وبلاگت میتونی درامد ثابت ماهیانه داشته باشی و حتی اگه خودتم نخواستی فعالیت کنی از طریق زیرمجموعه هات که تو سیستم عضو میکنی ماهیانه در آمد ثابت داشته باشی؟اینا اصلا کاری نداره و چند دقیقه بیشتر وقتتو نمیگیره.با گذاشتن بنرهای تبلیغاتی سیستم اکسین ادز به ازای هر کلیک که روی تبلیغاتت بشه تا سقف 70 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر نفر که به سایت دعوت کنی مبلغ 100 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر کلیک که رو تبلیغات زیر مجموعه هات بشه مبلغ 5 تومان پورسانت میگیری.این عالی نیست؟تازه اگرم نخواستی این فعالیت ها رو بکنی میتونی فقط عضو سایت بشی و از ابزار وبمستر فوق العاده سایت برای زیبایی سایت و افزایش آمار بازدیدهای وبلاگت استفاده کنی.که کاملا رایگانه مثل سیستم تبادل لینک و پیلم نما و خبرنامه . میتونی هر روز خودت 1 بار روی تبلیغات متنی و روی تبلیغات گرافیکی وبلاگت کلیک کنی و پورسانتشو گیری.حالا اگه تصمیم گرفتی تا عضو سایت بشی از طریق لینک زیر میتونی اینکارو بکنی:
http://www.oxinads.com/?a=22415

وقتی نوشتی "منو به نام ورود دخترا اکیدا ممنوع! لینک کن" دیگه من پس نباید بهت سر بزنم... :-??

این عکس
.
..
...
رو دوس
داره ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد