همیشه بهار!

I'm Back...

همیشه بهار!

I'm Back...

وقتی دلم میگیره... اینجامیام...

صدای پای تو زیباست
همانند طپش قلبم
هنگامی که میدوی
تا از من جدا شوی
صدای خنده ی تو زیباست
لب های تو زیباست
زمانی که جمله ی دوستت دارم را سرودی
چشمان تو زیباست
همانند تکه ابری بهاری
زمانی که برای دل شکسته ی من گریستی
سکوتت نیز زیباست
سکوتی که همیشه مرا به سوی تو میکشاند
این همه زیبایی است که اسیر کرده مرا
همه ی احساساتم را



هر کس سهم خودش را طلبید

سهم هر کس که رسید داغ تر از دل ما بود

نوبت من که رسید

سهم من یخ زده بود

سهم من چیست مگر

یک پاسخ

پاسخ یک حسرت

سهم من کوچک بود

قد انگشتانم

عمق آن وسعت داشت

وسعتی تا ته دلتنگی ها

شاید از وسعت آن بود که بی پاسخ ماند




نظرات 7 + ارسال نظر

سلام
وبلاگ زیبایی دارید!

سربلند باشید و پایدار!

همیشه بهار...
چه اسم قشنگی

admin 1387/04/03 ساعت 14:13 http://p30stars.net

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم. و فرومی آموزشی،علمی و تخصصی برای تمام ایرانیان راه اندازی کردم. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم.درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.
www.p30stars.net
موفق باشید.منتظر حضور سبز شما هستم.

قالب قشنگی داری...

اسم وبت نیز قشنگه... همیشه بهار...

همیشه بهار باشی...

فعلا...

NoBoDY! 1387/04/04 ساعت 23:37 http://love-4-love.blogfa.com

من، هم!
وقتی دلم میگیره...
اینجامیام...

خب ...با این وضعیت من که دلم میگیره کوووجا برم؟؟؟
بیام خونتون بهار؟؟؟ :دی

سحر 1387/10/01 ساعت 17:54

چه یخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد