همیشه بهار!

I'm Back...

همیشه بهار!

I'm Back...

عشق اینه...

این یک داستان واقعی است که در ژاپن اتفاق افتاده است.

شخصی دیوار خانه اش را برای نوسازی خراب می کرد.خانه های ژاپنی دارای فضایی خالی بین دیوارهای چوبی هستند. این شخص در حین خراب کردن دیوار در بین ان مارمولکی را دید که میخی از بیرون به پایش کوفته شده است.

دلش سوخت و یک لحظه کنجکاو شد .وقتی میخ را بررسی کرد تعجب کرد این میخ ده سال پیش هنگام ساختن خانه کوبیده شده بود!!!

چه اتفاقی افتاده؟

مارمولک ده سال در چنین موقعیتی زنده مونده !!!در یک قسمت تاریک بدون حرکت.

چنین چیزی امکان ندارد و غیر قابل تصور است.

متحیر از این مساله کارش را تعطیل و مارمولک را مشاهده کرد.

تو این مدت چکار می کرده؟چگونه و چی می خورده؟

همانطور که به مارمولک نگاه می کرد یکدفعه مارمولکی دیگر با غذایی در دهانش ظاهر شد .!!!

مرد شدیدا منقلب شد.

ده سال مراقبت. چه عشقی ! چه عشق قشنگی!!!

اگر موجود به این کوچکی بتواند عشق به این بزرگی داشته باشد پس تصور کنید ما تا چه حدی می

توانیم عاشق شویم اگر سعی کنیم
نظرات 26 + ارسال نظر

سلام
شاید درست باشه...اما عشق کاری می کنه که دنیا را باهاش عوض نمی کنی...زیبا بود..

سلام بهار خانووووووووووم!!!
به به چه اسم قشنگی داری(آخه اسم خودمم بهاره است ولی همه بهم میگن ***بهار***).
امیدوارم زندگیتم همیشه بهاری باشه.خوب بهار جون اگه با تبادل لینک موافق بودی حتما خبرم کن.منتظرت هستم.
به امید دیدارهای تازه تر.
با آرزوی بهترینـــــــــها:بهــــــــار

به قول یه نفری! مارمولک به طور طبیعی حد اکثر 7 ماه عمر میکنه!
:-"

اون یه نفر حالش چطوره؟ آشتی کردین؟

salam dost aziz wb khobi dary be man ham sar bezan va az barname ham estefadeh kon va
be dostat moarefy kon
moafagh
bashy
behshad
bye

salam dost azi man bahar jan mer30 az babat lotfet man in modato mitonam up konam badan ke dars va daneshgah man shoro misheh nmitonam be in khobi up konam be har hal khosh halam ke khoshet omad
moafagh bashy
behshad
bye

سلام
آخی چه نازگلی ...
چه مارمولک عاشق نازی!
منم یه مارمولک داشتم! البته نه تو خونه تو حیاط بود تو باغچه ولی خیلی باحال بود... بعد رفت و دیگه نیومد...

ولی خیلی نازگلی بود این داستان

قربانت یک آدم اینجوری

سلام
به روزم
خوشحالم می کنی یه سری بهم بزنیا!
قربانت یک آدم اینجوری

واااای چه قدر قشنگ!
خوش به حال این 2 تا مارمولک که این قدر عاشق هم بودن
ایول واقعاً که زیبا بود!
مرسی بهاره جونم

سلام زیبا بود به راستی چنین عشقی...
هم جنس خودمی خوشحال میشم دوستای خوبی برای هم باشیم همه دوستان هم که جمع هستن......
اگر اشک بودی تو را روی چشمان خود می نشاندم * *اگر مهر بودی به دنبال تو در دل اسمان می دویدم *اگر ماه بودی فروغ تو را چون غباری به سر می نشاندم *ودر این جا نه اشکی و نه مهری ونه ماهی چون خود رستی که پیمان شکنی*

دلت شاد .......

[ بدون نام ] 1386/07/12 ساعت 10:29

در جواب کامنت پایینیم:
اون یه نفر حالش از من بیتره!... آره آشتی کردیم!!

یعنی هیچ وقت نمیبینیمت؟؟؟؟؟؟؟

امروز پنجشنبه است آ....

دیگه نشریه نمیای؟ :-s

---------------

تو کامنت قبلی اسم و آدرس رو یادم رفت بزنم :D

من هر چی دقت کردم اشتباه تابلوه! عشق برای عشق رو پیدا نکردم

بگو بینم کجاش تابلوه؟! :-?

میدونی که زندگی خرج داره!!! پولشو بده تا بهت بگم :دی
به محبوبه میگم بیاد برات توضیح بده...
راستی بازم خوشحالم به خاطر اینکه آشتی کردین با هم... امیدوارم دیگه از این بچه بازیا نکنه:دی خدا کنه نخونه اینجا رو... محیا رو میگم...

راستیییییی

به شـ.... هم سلام برسون :-ss

بگم قشنگ بود؟؟؟؟ خب معلومه که بود!!!!!!!!!

مخصوصا که من قبلا هم شنیدم!!!!!!!!! :ی
از خودت دیگه .
ای بابا من از اون شکلکا میخوام :ی

someone 1386/07/14 ساعت 22:20 http://yaveh-gooyan.blogsky.com

مسئله این هست که نمی خوایم ..
همه چیز مثل یک بازی برا ما می مونه ..


موفق باشی دوست من


به روز هستم

گاهی اوقات ادمها از مارمولک هم حقییر تر می شوند و به ذات مقدس خودشون خیانت می کنند.

سلام دوست عزیزم

ببار بارون ببار خیسم کن

من آپ کردم ممنون میشم بیایی و با نظرت منو خوشحال کنی

راستی ممنون میشم هر وقت آپ کردی به من هم خبر بدی من هم بیام

آخه میبینم آپ کردی و به من هم خبر ندادی

منتظرتم با تمام وجودم

دوستدارت عـــــــلـــــــــــــــی

زنده ای، مرده ای، کوشی تو ؟!

این اشتباهه عشق برای عشق رو نگفتی آ

اگه تابلوه چرا من نمیفهمم؟! :-??

زندگی خرج داره؟

زندگی من که ...........!

بیخیال!

بگو چقدر کوروب بدم، خرجشو میدم!

راستی

بازم به شفـ.... سلام برسووووون...

:-"

:-" من زنده ام... تو چطوری؟ محیا چطوره؟:دی...

سلام همیشه بهار جونم!

آپم نمی آی بهم سر بزنی؟!!

قربانت یک آدم اینجوری!

حامد 1386/07/29 ساعت 01:20

حامد 1386/07/29 ساعت 01:22

چه فایده وقتی که اونی که باید نمیدونه عشق چیه!!!!!!!

سلام دوست عزیز

باز دوباره با یه آپ از نوشته های خودم اومدم ممنون میشم یه سری بزنی

و با نظرت بهم گوشزد کنی که کجاش خوبه کجاش بده تا طرز نوشتنم را درست کنم

با این آپ اومده ام حتما بیا

باز در کـــنــــار دریـــــا با هم میخوانیم از گذشته

می نویسم با یک قلم بر روی یک کاغذ از گذشته

منتظرتم دوستدارت عـــــــلـــــــــــــــى

سلام دوست عزیز

با نوشته جدید از خودم به روزم ممنون میشم سر بزنی

هـــمـــه تـــن بــا تــو بـــودم بــا تــو مــانـدم

کــجـایـی دلِ من که ایــنـجــا بــی تــو ماندم


منتظرتم با تمام وجودم شرمنده میکنی با نظری که خواهی داد

دوســـــــــــــــــــــتــــــــــــــــــدارت عــــــــــــــــــلــــــــــــــــــی

حسنا جون 1386/09/21 ساعت 19:02

مارمولکاش خارجی بودن؟
همیشه می گن جنس خارجی بهتره
واسه همینه دیگه





برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد