همیشه بهار!

I'm Back...

همیشه بهار!

I'm Back...

خدا... عشق... تو...

انگار نبودی
انگار نیستی
انگار نه انگار که من دلم گرفته
انگار نه انگار که باران می آید و چتری برای من نیست

دیشب خواب خدا را دیدم
یک کلبه درختی ساخته بود
توی آسمان ِ خودش ، برای تنهایی ِ من، برای اینکه دور شوم از این همه بی تفاوتی آدم ها، از این همه دوری ها، از این همه درد ها از این همه عشق های دروغ، از این همه لذت های ساده!
خواب دیدم خدا دستم را گرفته، از نردبان چوبی بالا می روم، بالای ِ بالا، تا اوج آسمان، جایی که اینقدر درد ها کوچک می شوند که دیگر اتفاقاتی مهم نیستند.
می روم ، می نشینم پیش خدا، توی کلبه، پایین را نگاه می کنم.
دنیا کوچک است
تو کوچکی
آن همه عشق که برایم بزرگ بود هم ، حالا کوچک است
فقط خداست
فقط خداست که حالا بزرگ شده
بزرگ تر از همه چیز

می خواهم خدا برایم بزرگ باشد
خدا که بزرگ باشد، همه چیز برایم کوچک است
همه چیز برایم ساده هست
همه چیز
نظرات 4 + ارسال نظر

سلام....:( شه قدر نازهههههههههههههه.
خیلی رمانتیکه:ایکس
دنیا کوچک است
تو کوچکی
آن همه عشق که برایم بزرگ بود هم ، حالا کوچک است
فقط خداست
فقط خداست که حالا بزرگ شده
بزرگ تر از همه چیز
خیلی نازه:((

سلام وبلاگ بسیار قشنگی دارید میگن که:از کوزه همان طراود که در اوست...عالیست....گل

آرامیس 1386/04/03 ساعت 09:48 http://mem00l.blogsky.com

گفتی ازعشقم حذرکن چه بَد کردم نکردم
یادمو ازسر بَدر کن چه بَد کردم نکردم


روزاول گفته بودی ولی ازتو نشنیدم
توی آینهء دیروز کاشکی فردارو میدیدم
باتوعشق آمدو گُم شد هرچه بود زیرو زبرشد
لحظه هاخالی وخسته زندگی بی هوده ترشد

ممنون

هفت 1386/04/04 ساعت 08:06 http://haft.persianblog.com

ی لوطی بر بط زن... تو مست تری یا من؟!؟

آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد