همیشه بهار!

I'm Back...

همیشه بهار!

I'm Back...

از تو می نویسم...

امشب دیگر برای تو می نویسم....

آری تو ، باز هم تو ، فقط تو...برای تو که آبی ترین ، آبی ها هستی

و قلمم تلخ تر ....کلامم تلخ است ، روزگار

 هر چه در دفترم نوشتم مشق درد بود.اما نوبت تو

که رسید ، شیرین شیرین شد.

اصلا تو یک معمای همیشه تازه و شیرینی ، ناشناخته . دوست

داشتنی ، مثل عشق ، مثل درخت...

پس خوشا به حال من که باز شب از تو و برای تو می نویسم...

نظرات 8 + ارسال نظر

وبلاگت قشنگه . به من هم سر بزن خوشحال میشم .

پس خوشا به حال من که باز شب از تو و برای تو می نویسم

وبلاگت قشنگه

چشمات قشنگ میبینه

سلام بهاره جان .
شعرات خیلی زیباست.
امیدوارم این سال نو پر از عشق باشه واسه تو.

robudam har che del az man robudi
ze man kam kardio bar khod fuzudi
be yadet dadamo dadi be badam
darigh az anche budam anche budi
(کارو)
مرسی

سلام عزیزم
خیلی زیبا بود مثه همیشه
خیلی خوشحالم که یه دخمر خاله ی گل مثه تو دارم
به منم پاسخ می دی(ذوق می کنم):دی

آره به تو هم پاسخ میدم دخمل خاله ی گلم... بووووس بووووس
خوشحالوندی!!! منو با سر زدندت!!! به وبلاگ من!!! (جمله بندی و کلمات رو داری دیگه؟؟؟)
بازم به وبلاگم بسر
بای بای

به به چه وبلاگی . استفاده کردم . بهم سر بزن . منتظرم

ممنون که اومدی . خیلی خوشحالم کردی . راستی می دونی من ادرس وبلاگ تو رو از کجا دارم ؟؟ اگه حدس زدی یه جایزه خوب داری

جایزمو بده بینم :دی
حدس زدم... زووووووووود من جایزه میخوام :دی

سلام نی نی که تازه متولد یافتی:دی
تولدت مبارک :ایکس
امیدوارم صد سال دیگه زنده باشی بعدش دوباره من بیام اینجا بنظرم بگم تفلدت مبارک
:X :X :X

مرسییییییییی... بهترین دخمل خاله ی دنیا... :ایکس :پی
خیلی زیات خوشحالوندی منو با نظر خشنگت
کیس یو
بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد