همیشه بهار!

I'm Back...

همیشه بهار!

I'm Back...

زندگی زیباست ... .

زندگی رسم خوشایندی است.

زندگی بال و پری دارد با وسعت مرگ، پرشی دارد اندازه عشق.

زندگی چیزی نیست که لب طاقچه عادت از یاد من و تو برود.

زندگی جذبه دستی است که می چیند،

زندگی نوبر انجیر سیاه در دهان گس تابستان است.

زندگی تجربهء شب پره در تاریکی است.

زندگی حس غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد.

من ندانم که چرا می گویند:

اسب حیوان نجیبی است، کبوتر زیباست،

و چرا در قفس هیچ کس کرکس نیست، گل شبدر چه کم از لاله قرمز دارد؟

چشم را باید شست، جور دیگر باید دید.

آب در یک قدمی است،

روشنی را بچشیم، شب یک دهکده را وزن کنیم،

خواب یک آهو را.

و بدانیم اگر نور نبود،

منطق زندهء پرواز دگرگون می شد.

و بدانیم که پیش از مرجان خلاءی بود در اندیشه دریاها.

زندگی خالی نیست: مهربانی هست، سیب هست، ایمان هست.

آری؛ تا شقایق هست، زندگی باید کرد.

نظرات 5 + ارسال نظر
شیدا 1385/01/16 ساعت 23:01 http://shoride.blogsky.com

سلا خوبی؟ وبلاگ قشنگی داری مطابتم عالیه ...خوشم اومد ...به مام سر بزن یادت نره
دوست داشتی لینک بده منم لینکت می کنم
موفق باشی


تا بعد

محسن 1385/01/16 ساعت 23:02 http://century21.blogsky.com

سلام وبلاگ خوبی دارید خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم

سلام
من آپیدم
یه سر بزن مطمئن باش پشیمون نمیشی
فقط نظر یادت نره

رفتنت آغـــــــــــاز ویرانیست، حرفش را نزن ابتدای یک پریشـــــــانیست، حرفش را نزن

گفته بودی چشم بردارم من از چشمان تو چشمهایم بی تو بارانـیست، حرفش را نزن

آرزو داری دگـــــــــــــــــــــر بر نگردم پیش تو راهمان با آنکه طولانـــیست، حرفش را نزن

دوست داری بشکنی قلــــــــــــــــــــــب مرا دل شکستن کار آسـانیست، حرفش را نزن

حرف رفتن میزنی وقتی که محـــــــتاج توام رفتنت آغــــــــــاز ویرانیست، حرفش را نزن

من آپ کردم
منتظرم نظر شما رو بدونم

سامان 1385/02/20 ساعت 14:20 http://asheg65.blogfa.com

salam hale shoma khob hastin webloge zxibayi darin va neveshtehatonam zibast makhsosan in gesmatesh
بی تو همچون برگ پاییزم که می لرزد و می ریزد

کسی در این درختستان سراغ از من نمی گیرد نمیپرسد!

نمی خواهم بدانم کیست مینالد؟ و من بی تو چو شمعم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد