همیشه بهار!

I'm Back...

همیشه بهار!

I'm Back...

... :)

دل من باز گریست
قلب من باز ترک خورد و شکست
باز هنگام سفر بود
و من از چشمانت میخواندم
که به آسانی از این شهر سفر خواهی کرد
و از این عشق گذر خواهی کرد
و نخواهی فهمید
بی تو این باغ پر از پاییز است
.
.
.
نظرات 11 + ارسال نظر

اولا به خاطر سلیقه ای که در انتخاب قالب وبلاگ و همچنین نظم خاصی که به قالب داده اید بهتون تبریک می گویم . واینکه شعرهای نوشته توسط شما خیلی خوب و عالی هستند.

اگه منو نشناسی که دیگه هیچی!!!!!!!!!!
میرم هم گروهیمو از زیرسنگ پیدا میکنم.
میخوام یه چیزی بگم>>>>>وبلاگ خوبی داری....به منم سر بزن :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

به به !
چه شعرای خوشملیه!

مگه میشه بهار یه کاری بکنه خوب نباشه؟! وبلاگ من در ضمن خوب نیست... عالیه :پی :دی

میدونی چیه بهار جوننی؟!
اینکه تو هم مثل من بعضی وقتا کم میاری تو گذاشتن عنوان یه پست!!!!!
ولی غصه نخور...درست میشه :)

واقعا... هر چی فکر کردم دیدم هیچچچچچچچچچچ عنوانی نمیاد تو ذهنم... واسه همین قیافه خودمو کشیدم به جاش :دی

کرگدن 1387/02/21 ساعت 02:07

اگرچه به ندرت پیش می یاد از چیزی تعریف کنم اما باید بگم: فوق العاده بود. مرسی

چه باحال!!!!!!!!!!!!
سلام مستر کرگدن!!!!
احوالات؟

رایتی بهار.....این بهاره کیه؟چه قده شبیه خودته!

کدوم بهاره؟! آها این نظره؟! خودم نویسیدمش... میبینی خواهر؟ (البته تو که خواهر نیستی... بهتره بگم: میبینی زن داداش مجازی؟! ) شیشکی دوسم نداله :(( شیشکی نمی هااااد نظل بده :(( البته تو و کرگدن اومدین خوشحال شدم >:D

یک آدم اینجوری! 1387/02/21 ساعت 16:52

قشنگ بود...

-V- 1387/03/01 ساعت 14:17

کاش همه ما قبل اینکه خیلی حرفا رو بزنیم و کارا رو انجام بدیم به عواقبش فکر کنیم. یا حداقل مسئولیت کارامونو بپذیریم....
برداشت خیلی از آدما از ما که بعضا درستم نیست و عواقب ناخوشایندی واسمون داره به خاطر همین حرفا و حرکاتی هست که میگیم و انجام میدیم.
بهار امیدوارم یاد بگیری کجا هر حرفی رو باید بگی و چه برخوردی انجام بدی

اگه منظورت اون نظری بود که دادم... چشم... پاکش کردم و دیگه سعی می کنم بفهمم هر حرفی جاش کجاس...

سام بلیک.
بالاخره نالاحاتیتوون تمووم شد بهاره ! خانووم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظرات من کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این همه سرش زحمت کشیده بودم ، یعنی همش پاک شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ( شکلک قلب شکسته !!!!!)( نیشخند )

راستی....
واااااااااااااااای چه وبلاگ قشنگی ( شکلک تعجب )
ااااااااااااااااااااااااااااااااا.............
تورو خدا بیاین به ما هم سر بزنین.
واحد جدید افتتاح کردیمااااااااااااا . نمیخواین ببینین؟

راستی ۲:
توروخدا به محبوبه بگو یه کیوسک دیگه برام طراحی کنه.
تو هم ایده بده ، باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ( شکلک مظلوم نمایی )
تورو خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا... به دادم برسین ، از دست میرماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.
حق الزحمه ی خیلی توپیم میدمااااااااااااا...
یک هفته میلانو
کمه؟
دو هفته میلانو
کمه؟
یک ماه میلانو
بازم کمه؟
.
.
.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد