همیشه بهار!

I'm Back...

همیشه بهار!

I'm Back...

(:

شب ها که سکوت است و سکوت است و سیاهی
آوای تو می خواندم از لابتناهی
آوای تو می آردم از شوق به پرواز
شب ها که سکوت است و سکوت است و سیاهی
امواج نوای تو به من می رسد از دور
 دریایی و من تشنه مهر تو چو ماهی
وین شعله که با هر نفسم می جهد از جان
 خوش می دهد از گرمی این شوق گواهی
دیدار تو گر صبح ابد هم دهدم دست
 من سرخوشم از لذت این چشم به راهی
ای عشق تو را دارم و دارای جهانم
 همواره تویی هرچه تو گویی و تو خواهی

 

فریدون مشیری

نظرات 28 + ارسال نظر

سلام همیشه بهار خانومی!

خیلی زیبا بود...

منم آپم
خواستی بهم سر بزن!

قربانت یک آدم اینجوری!

شفیق 1386/10/13 ساعت 22:47

نیمه شب بود و غمی تازه نفس

ره خوابم زد و ماندم بیدار

ریخت از پرتو لرزنده ی شمع

سایه ی دسته گلی بر دیوار

همه گل بود ولی روح نداشت

سایه ای مضطرب و لرزان بود

چهره ی سرد و غم انگیز و سیاه

گوئیا مرده ی سرگردان بود!

شمع خاموش شد از تندی باد

اثر از سایه به دیوار نماند

کس نپرسید کجا رفت که بود

که دمی چند در این جا گذراند

این منم خسته در این کلبه ی تنگ

جسم درمانده ام از این روح جداست

من اگر سایه ی خویشم یا رب

روح آواره ی من کیست کجاست.

بیشتر از همیشه غم تو دلم نشسته...

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|||||||||||×||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|||||||||||×||||||||××××|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||×||||||||
|||×||||||×|||||||×||||||||||||×|||×|||×||||||||×||||||||||||||||||||||||
|||×××××|||||||||××××××××××××××××××××××××|||||||||×||||
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||×|||||||||×|||
|||||×|×||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||×|×|||×××××××|||
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

سلام دوست عزیزم

بعد از پنجاه و یک روز آپ کردم

خوشحال میشم سر بزنی آخه خیلی وقته نظرهای قشنگتو

را ندیدم دلم برای اون نظرهای قشنگت یه ذره شده

زود بیا منتظرتم با تمام وجودم با تمام وجودم

دوستدارت علی

سلام
هر که جز ماهی ز آبش سیر شد
هر که بی روزیست روزش دیر شد :دی
چون این شعره که خیلیم نازه توش ماهی داشت منم یه شعری تو کتابمه که توش ماهی داره گفتم بنویسم:دی
البته اگه اشتباه بود منو ببخشین چون من که نمی تونم همه ی شعرهای کتاب ادبیاتمو حفظ کنم:دی
بهارنی جون من مثه ماهیه miss u:(((این گریه هستش)
تا بعدا بای بای

سلام گلم
خوبی؟
خیلی قشنگ بود!!!!
من واسه وبلاگت یه چیزی درست کردم....هر وقت تونستی بهت میدم.
ان هم که نمیشی تو!
میل درست حسابی هم که نداری!!!!!!!!!!!
اینجا چرا شکلک نداره.....اعصابم به هم ریخت :ی

بای بهار جوووووووووووووونی

هرگز نخواستم که فقط نان بیاورم
من می روم برای تو باران بیاورم
این بیت فوق العاده بود
زیبا نوشتید

مهیار 1386/11/09 ساعت 21:41 http://www.naz66.blogsky.com

سلام ممنون که سر زدی
با اجازت من اینک کردم
به امید دیدار...

سلام
معلوم هست تو کجایی دختره خوب
دیگه به ما سر نمی زنی
می دونیم کلبه حقیر من لایق تو نیست
ولی چه می شه کرد
باید سوخت و ساز
به منم سر بزن خوشحال می شم
موفق باشی
بای

مهیار 1386/11/22 ساعت 16:06 http://www.naz66.blogsky.com

سلام خوبی شما؟
من آپ هستم
خوشحال میشم سر بزنی
بای بای....

سلام همکار بعد از این.
توی کلوب دات کام زنگ در و زدی و در رفتی. پروفایلتم که 6 قفله است. اینه که واسه جواب دادن add کردم. حداقل یادداشتها رو باز میزاشتی همیشه بهار گرامی.

در هر صورت موفق باشی. جوابتو با همون نامه سیستم کلوبی می دم.

شادزی
پیمان

(راستی آدرس وبلاگ من یه نکته داره. میتونی پیداش کنی؟)

سلام

دوست من

وبلاگت واقعا قشنگه به خصوص بک گراندت

محشره

معلومه خیلی خوش سلیقه اید

موفق باشید


مگرگناه من چیست که قلبمو میگیری به دستتو میکوبی به درودیوارعزیز

مگرگناه من چیست که هرکی ازراه میادپامیذاره روقلبم مثل برگهای پاییز



مگرگناه من چیست دست به دستم ندادی همراه من نشدی نخواستی بندگیمو

مگرگناه من چیست خط سیاه کشیدی به بختموتارکردی تمام زندگیمو



فرسنگهادورشدی رفتی به راه خودت پشت سرت ندیدی بگوگناه من چیست

بگو بی تو چه کنم بعداز رفتن تو دیگر در سر من امید بودنی نیست



چرا باید بمونم وقتی تورو ندارم بودن من بیهوده کاسه دردم لبریز

شاید سرنوشتم طنابشو انداخته برگردنم اینگونه باید شوم حلق آویز

درود و سلام
خیلی زیبا بود
موفق باشی

سلام بهار خانوم. وبلاگ قشنگی داری. بهت تبریک میگم.
به منم سر بزنی بد نیست....منتظرم.

سلام عزیزم

با نوشته می نویسم به یـــــــــادت می نویسم به نامت

آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

ممنون میشم بیایی و با نظرات قشنگت منو خوشحال بکنی

منتظر حضور گرمت هستم راستی ایندفعه بیشتر نظر بده

تا بتونم بعد مدتها نظراتم را به 999 تا برسونم

دوستدارت علی

بسیار زیباست کارتون میشه منم لینک کنید

مهیار 1386/12/09 ساعت 02:23 http://www.naz66.blogsky.com

سلام خوبی؟

>>عشق زیباست اگر آن را زیبا بخواهیم<<

به روزم
بای بای

مهیار 1386/12/09 ساعت 02:23 http://www.naz66.blogsky.com

سلام خوبی؟

>>عشق زیباست اگر آن را زیبا بخواهیم<<

به روزم
بای بای

سونا 1386/12/10 ساعت 11:54 http://variation.blogfa.com

بهاره جون لطفا توی کلوب تلفنت رو برام بنویس تا برای قرار دخترونمون خبرت کنم. مرسی!

بهاره خانومی سلام
وبلاگ خوبی داری . اگه به وبلاگم یه سری بزنی خوشحال میشم . البته باید با نظر بیایی.

شب ها که سکوت است و سکوت است و سیاهی... :((‌:((

من هنوز موندم این "دی تی دی ام" یعنی چی؟! D':

[ بدون نام ] 1386/12/24 ساعت 19:17

سلام
سال نو مبارک
Foad01.blogfa.com
بهترین طراح قالب وبلاگ در خدمت شماست . سفارشات شما برای داشتن قالبی شکیل و زیبا پذیرفته می شود.
فقط یک بار دیدن فرمائید.

بابا خیلی زرنگی بهار!!!!!
چرا اینجا اون وبلاگمون رو لینک نکردی؟؟؟
(شکلک زدن بهار)!!!! :دی

حسنا جون 1387/01/08 ساعت 19:41

سلوم
متولی؟:دی حالت چطوری؟؟؟؟؟؟؟

ای عشق تو را دارم و دارای جهانم
همواره تویی هرچه تو گویی و تو خواهی




خیلی رمانتیکه:ایکس
luv ya
de coolest cousin,Hosna:D

سلام خوبی شما...؟
ببخشید که اینقدر دیر جواب میدم...
با اجازتون من یک وب جدید ساختم به همراهی نامزدم ...
خوشحال میشم به من سر بزنی...
به امید دیدار...
بای بای...

آدرس اشتباه بود
صحیح وارد کردم
با عرض پوزش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد