همیشه بهار!

I'm Back...

همیشه بهار!

I'm Back...

دی تی دی ام!

از تب تند من نترس
که یه روزی عوض بشم

از تو به قیمت جونم
محاله که دس بکشم

مگه نمی بینی چشام
بارونیه خواستنته
دارم حسودی می کنم
به پیرهنی که تنته

مگه نمی دونی دلم
دلتنگ با تو بودنه
غصه هیچ چیز و نخور
عشقت همیشه با منه

یه وقت منو ترک نکنی
یه وقت ازم جدا نشی
تو مهربون دلمی
یه وقتی بی وفا نشی

یادت باشه با یه نگاه
اینجوری عاشقت شدم
آخ وای از اون روز که دیگه
بیای بشی مال خودم

دل نگرون لحظه هام
نترس از این ثانیه هام
بذار بازم جلو برن
فقط برای دل ما

از تب تند من نترس
که عاشق چشات منم
هزار سالم بیاد بره
کم  نمیشه از خواستنم

یه وقت منو ترک نکنی
یه وقت ازم جدا نشی
تو مهربون دلمی
یه وقتی بی وفا نشی

نظرات 9 + ارسال نظر

همیشه رفتنها بی وفایی نیست....

مژده 1386/09/24 ساعت 20:55 http://mozhdeh.blogsky.com/

قشنگ بود!
_______________
بهاره جونم حالت خوبه؟!
دوست گلم من اپیدم
وقت کردی بهم سر بزن خوشحال میشم
مرسی

آخیییییییییییییییییییییییییییییییی
سلامممممممممممممممم
چه قشنگ بود..........:زیبا
چیزه حضار عزیز
اگر آهنگ درخواستی و موزیک جدید و....خواستید به من مراجعه کنید
به همین وبلاگ
البته بستگی به خوندنتون داره
درست می شنوید
شما به درستی شماره گرفته اید.........

حسنا جون 1386/09/27 ساعت 19:17

خوبییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منم خوبم
من دیگه رفتم:دی
گریه نکن
بای بای بهار جونم

سلام بهار

اون کات رو حتما بهش بده...........خوشمل بو د ها!!!!

منظورم همون کارت بود :D

این "دی تی دی ام" یعنی چی؟! D':

سلام
خوفی؟
دلم اصلا تنگ نشده آ !!
هویجوری اومدم ببینم زنده ای یا مرده!

pooh 1386/11/15 ساعت 23:00

آینااا چیههههههه؟ خارجیه؟

pooh 1386/11/15 ساعت 23:01

ماااااااماااااااااااااااااااااااااااااااااان ... شکلات می خوام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد