همیشه بهار!

I'm Back...

همیشه بهار!

I'm Back...

بهارانه...

هرگز نخواستم که فقط نان بیاورم
من می روم برای تو باران بیاورم

تا بشکفد گل از گل تو ، سبزتر شوی
قدری بهار بعد زمستان بیاورم

تا ریشه ...ریشه... ریشه کنی استوارتر،
از قلب خود برای تو گلدان بیاورم

گلدان من به وسعت باغی ست بی حصار
باور نکن برای تو زندان بیاورم

باور نکن که نقطه شوم : بی خیال و شوم !
بر جمله شروع تو پایان بیاورم

با من بیا که رسم جهان را عوض کنیم
تا من از این حقیقت عریان بیاورم –

- تعریف تازه ای که غزل را غزل کند
سوگند می خورم که به قرآن! بیاورم

این عاشقانه است که هی ظالمانه بر
ابر لطیف روح تو سوهان بیاورم ؟!

چکش بیاورم من و سندان بیاوری ،
چکش بیاوری تو و سندان بیاورم ؟!
...
آیینه شو که شکل غزل را عوض کنم
جانی به این طبیعت بی جان بیاورم !
...
گیسوی توست عطر بهارانه های چای
یک استکان بریز که قندان بیاورم :

قندان ِ واژه های ِفراموش ِبی غزل !
بر لب سرود بوسه و عصیان بیاورم !

باور کن استواری هر عشق بوسه است !
دست مرا بگیر که برهان بیاورم !

حالا که چلستون غزل بیستون شده ،
ویرانه را دوباره به سامان بیاورم !

آه ای دلیل ! آتش ِلب را شکوفه کن !
تا باز هم به معجزه ایمان بیاورم !

 

نظرات 14 + ارسال نظر

وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>


http://www.dvp.mihanblog.com
سکس 5 قاره/شرکت درجایزه800دلاری
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع

سلام گلم

نظر لطفته گلم شما که قشنگ تر از من می نویسین...

کی دلش می آد واقعا از آپ های قشنگ شما اخه چشم بپوشه؟!! به من حق بدین که همیشه بیام بهت سر بزن آخه...

واقعا شعر قشنگی بود...

قربانت یک آدم اینجوری!

سلام بهار خانومی

آپم عزیزم
نمی آی؟!

قربانت یک آدم اینجوری!

سلام دوســـت خــــوبـــم

باز هم دست نوشته ای از خودم که خیلی براش زحمت کشیدم

آمــــدم بــســویــت مــیــروی از کـــنـــارم

بــمــان ای نــازنــیــنــم نــرو از کــنـــارم

ممنون میشم به این آپـــــــــــــــــــی که کردم یه سری بزنی و با

نظرت منو متوجه کنی که کجاش خوبه و کجاش اشکال داره

منتظرتم با تمام وجــــودم شرمنده میکنی دوستدارت علی

سلام گلم
خوبی؟

قشنگ بود!

سلام دوست خوبم چرا نمیایی

با یکی از دست نوشته های خودم به روزم ممنون میشم

به این آپ ِ من یه سری بزنی و با نظرت منو خوشحال کنی

بسیار بسیار ازت ممنون میشم

بیاد آن روزها میگویم با تواین حرفها

مرا در آغوش بگیر بگو از آن روزها

راستی من با یکی از دوستام یه وبلاگ ساختیم ممنون میشم

این و بلاگ را هم لینک کنی و در قسمت نظرات من

بهم خبر بدی لینکت کنیم ممنون میشم دوست خوبم

آدرس وبلاگ جدیدمون

http://eshghe-javedan.blogfa.com/

با تمام وجودم منتظرتم دوستدارت علی

راستی این آخرین آپ این ماه است آخه دیگه به امتحاناتم کم مونده

خواهش میکنم حتما بیایی

[ بدون نام ] 1386/09/13 ساعت 10:01

باز هم از حسن سلیقه شما در انتخاب مطلب استفاده کردیم.موفق باشی بانوی همیشه بهار

باز هم از حسن سلیقه شما در انتخاب مطلب استفاده کردیم.موفق باشی بانوی همیشه بهار

دلیل...!دلیل دل عشقه..کاش باورش کنن

someone 1386/09/20 ساعت 22:42 http://yaveh-gooyan.blogsky.com

بعد از مدت ها بلاخره به روز شد وبلاگم .
خوشحال می شم سری بزنی ..
منتظرم

سحر

حسنا جون 1386/09/21 ساعت 18:49

حسنا جون 1386/09/21 ساعت 18:56

سلام.....:دی
منو یادته :گریه(مهروف به :دی)
منممممم حسنااااااااااااااااااااااا:گریه
دلم برات خیلی کوشولو شده
راستیییییییی پستت خیلی ناز بود
اون مارمولکه هم:دی
پخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
من رفتم
بای بای
بازم میام خونتون

مهلا 1386/09/23 ساعت 23:38 http://www.mehla65.blogfa.com

سلام بهاره جان
شعرقشنگی بود..وبلاگ عالیی داری امیدوارم موفق باشی..خوشحال میشم به منم سری بزنی.
یاحق..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد