همیشه بهار!

I'm Back...

همیشه بهار!

I'm Back...

سلام... روز قشنگی است... دوستت دارم...

هنوز هم که هنوز است عاشق ماهم

ولی بدون تو مهتاب را نمی‫خواهم

برای آمدنت گرچه راه کوتاه است

هنوز هم که هنوز است چشم در راهم

سلام... روز قشنگی است... دوستت دارم ...

چقدر عاشق این جمله ‫های کوتاهم

هوای بودن یک عمر با تو را دارم

منی که دلخوش دیدارهای گه‫گاهم

برای گفتن یک حرف عاشقانه فقط

اسیر سخت ‫ترین زخمهای جانکاهم

بدون تو همه لحظه‫ ها به این فکرند

که تیغ را بگذارند بر گلوگاهم



همیشه فقط واسه تو مینویسم...
نظرات 3 + ارسال نظر
فرزاد 1386/06/27 ساعت 00:13 http://petti.blogsky.com

سلام بهاره
این شعرا رو خودت میگی؟
خیلی قشنگه...خیلی

سلام خانومی ا گل
خوبی؟
چرا نگفتی آپ کردی بیام ...
ولی اومدم چون خیلی دلتنگت شدم...
خیلی قشنگ بود خانومی
دلم برات تنگ شده بود خوب شد که آپ کردی...
دوست دارم
قربانت یک آدم اینجوری

someone 1386/06/31 ساعت 16:31 http://yaveh-gooyan.blogsky.com

خیلی قشنگ بود ..

خوش به حالش .. امیدوارم لیاقتش را داشته باشه ..


موفق باشی


به روز هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد