همیشه بهار!

I'm Back...

همیشه بهار!

I'm Back...

چرا اتفاقی که منتظرشم نمی افته؟

این عشق ماندنی
این شعر بودنی
این لحظه های با تو نشستن
سرودنی ست

این لحظه های ناب
در لحظه های بی خودی و مستی
شعر بلند حافظ
از تو شنودنی ست

این سر
- نه مست باده،
این سر که مست
مست دو چشم سیاه توست
اینک به خاک پای تو می سایم
کاین سر به خاک پای تو با شوق سودنی ست

تنها تو را ستودمت که بدانند مردمان
محبوب من به سان خدایان ستودنی ست

من پاکباز عاشقم
از عاشقان تو
با مرگم آزمای
با مرگ اگر که شیوه تو آزمودنی ست


این تیره روزگار
در پرده غبار دلم را فرو گرفت
تنها به خنده
یا به شکر خنده های تو
گرد و غبار از دل تنگم زدودنی ست

در روزگار هر که ندزدید مفت باخت
من نیز می ربایم
اما چه ؟
- بوسه،
بوسه از آن لب ربودنی ست


تنها تویی که بود و نمودت یگانه بود
غیر از تو، هر که بود
هر آنچه نمود
نیست

بگشای در به روی من و عهد وعشق بند
کاین عهد بستنی
- این در گشودنی ست


این شعر خواندنی
این عشق ماندنی
این شور بودنی ست


این لحظه های پر شور
این لحظه های ناب
این لحظه های با تو نشستن
- سرودنی ست

نظرات 7 + ارسال نظر

در دلم آرزوی آمدنت می میرد..

آیا باز بر می گردی؟؟

چه تمنای محالی!!

خنده ام می گیرد....

سلام عیدم.....خیلی ناسه.....مث همیشه
خیلی رمانتیکه
گیه ام می گیرد......

مهتاب 1386/04/08 ساعت 13:50 http://jodi.blogsky.com

خیلی خوش سلیقه ای . رنگ و طرح وبلاگت آرام بخش . نوشتت هم جالب بود با اجازه شما را میارم جز لینک دوستانم .
به امید دیدار همیشه بهاره عزیز.

آرامیس 1386/04/09 ساعت 12:17 http://mem00l.blogsky.com

ای بداد من رسیده
تو روزای خود شکستن
ای چراغ مهربونی
تو شبای وحشت من
ای تبلور حقیقت
توی لحظه های تردید
تو شبو از من گرفتی
تو منو دادی به خورشید
اگه باشی یا نباشی
برای من تکیه گاهی
برای من که غریبم
تو رفیقی جون پناهی

آپ کردم بیا از شر امتحانا راحت شدم

No Name 1386/04/10 ساعت 14:55

ای گل عمر من بیا تنگدلم برای تو
گر به سرم گذر کنی سر فکنم به پای تو
نام تو ذکر هر شبم عطر تو مانده بر لبم
بسکه زدم ز عاشقی بوسه به نامه های تو
موی سپید فام من مژده ی مرگ می دهد
از تو چرا نهان کنم زنده ام از برای تو

سلام دوست عزیز
اومدم جار بزنم که ای دوستان
من اپ کردم زودی بیایین
ممنون میشم اگه یه سر بزنی
دوستدارت علی[قلب][بوسه][گل]

سلام بسیا رمانتیک و جالب بود به من هم سری بزن

بهاره جون خوب نوشتیولی اگر این ادبیات کمی به در جات کمال بیندیشدبهتر از این نیز می سراید .البته این نوع سرودن که منظور من است را خیلی ها خوب سرودند.به گو نه ای که من و تو هر چه بسراییم گویای ان سرودن نخواهد بود انان گوی سبقت را ربودند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد