همیشه بهار!

I'm Back...

همیشه بهار!

I'm Back...

شکست غرور...

ما دو تن مغرور

هر دو از هم دور

وای در من تاب دوری نیست

ای خیالت خاطر من را نوازشبار

بیش از این در من صبوری نیست

بی تو من تنهای تنهایم

من به دیدار تو می آیم

                           «حمید مصدق»

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام بهاره خانوم ....

خیلی ممنون که وبلاگ منو لینک کردی من به چه اسمی

لینک کنم خبر بده . بای

غول چراغ 1386/01/25 ساعت 16:24

سلام


ما از مجرمان روزگار نیستیم ... ما را به قصاص گناهی که نکرده ایم نمی سوزانند.

گریه نکن خوبیت نداره

alireza 1386/02/01 ساعت 21:02 http://rosvaa.blogspot.com

salam
man alirezam . az cloob webet ro bar dashtam web e ghashangi dari be manam sar bezan

bye

pesarE 1386/02/02 ساعت 22:28

inam nazar vase inke delet khosh bashe nazar dadam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد