همیشه بهار!

I'm Back...

همیشه بهار!

I'm Back...

اینم از امشب من...

زندگی با آدماش برای من یه قصه بود

توی این قصه کسی با کسی آشنا نبود

همه خنجر توی دست و خنده روی لبشون

توی شب صدایی جز گریه ی بی صدا نبود

نمی خوام مثل همه گریه کنم

دیگه گریه دل رو وا نمی کنه

قصه های پشت این پنجره ها

غم رو از دلم جدا نمی کنه

قصه ی ماتم من هرچی که بود هرچی که هست

قصه ی ماتم قلب خسته ی یه آدمه

وقت خوابه دیگه دیره نمی خوام قصه بگم

از غم و غصه برات هرچی بگم بازم کمه

نمی خوام مثل همه گریه کنم

دیگه گریه دل رو وا نمی کنه

قصه های پشت این پنجره ها

غمو از دلم جدا نمی کنه

نظرات 6 + ارسال نظر

ببین که چه ناروا راه بر عبور علاقه می بندند....

خوشحال میشم سری هم به من بزنی

چشم... حتما... خوشحالم کردی که سر زدی...

سلام،قالبتون اندکی شبیه قالب منِ
راستی بهاره "جز تو هیچی نمیخوام هستی"؟؟؟

به منم سربزن خوشحال میشم.

سلام. خوبی وبلاگم به روز کردم .لطفا به من سربزن. نظر دادن یادت نره. اکی. منتظرم.

آرامیس 1386/01/20 ساعت 21:04 http://mem00l.blogsky.com

سلام خوبید ؟

وقتی کوچیک بودیم دلامون بزرگ بود ولی حالا که بزرگ شدیم بیشتر دلتنگیم کاش کوچیک می موندیم تا حرفهامونو از رو نگاهمون بفهمن

منم آپ کردم یه سر بزنی خوشحال میشم ؟ !

ღღღღღღღღ شوخی با آدم فـضای ها ღღღღღღღღ

alam..webloge kheili ghashangi dary...khoshhal misham be manam sar bezanis

سلام بهاره خانوم ...

وبلاگ قشنگی بود به دلم نشست موفق باشی . اگه دوست

داشتی وبلاگ منو لینک کن بعدش خبرم کن تا منم وبلاگ

شما رو لینک کنم . خوشحال

میشم یه سری هم به ( جزیره عشق ) من بزنی بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد