همیشه بهار!

I'm Back...

همیشه بهار!

I'm Back...

بگیر...

دستهایم را می گشایم
اینگونه
سرنوشتم را با تو قسمت می کنم
دو برگ کف نوشت که می گوید:
خواهم رفت
خواهم مرد
عاشق،
همیشه عاشق خواهم ماند

دستهایم را بگیر.

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام
عشق کلمه زیبایی
اما برا ما که اومد نداشت
خیلی قشنگ بود مرسی

.........

fvck u 1386/01/12 ساعت 20:18

i come here to say fvck britney spiiers

ha ha ha!
تایید کردم که غلط های املاییتو ببینن بقیه D:

دوست دارم نه به اندازه ی بارون چون یه روز بند میاد... دوست دارم نه به اندازه برف چون یه روز آب میشه... دوست دارم نه به اندازه گل چون یه روز پژمرده میشه... دوست دارم به اندازه ی دنیا چون هیچ وقت تموم نمیشه!
دوست دارم بهاره جون ...!

چرا جای اسم وبلاگ... اسم وبلاگ منو گذاشتییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
و یه سوال دیگه... منو دوس داری؟؟؟؟؟؟ شماااااااااا؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد