همیشه بهار!

I'm Back...

همیشه بهار!

I'm Back...

نامه ای به تنهایی...

نامه ای به تنهایی ...!؟

سلامی می کنم آغاز این احساس زخمی را

مهربان

بی من خیالت سبز، روزگارت خوش ، نگاهت آسمان باشد

باز هم بی شکوه و ناله از تو می خواهم  بگوئی

حال شب خوب است ؟

ماه قلبت با ستاره آشتی کرد ؟

از پرستو ها خبر داری ؟

من شنیدم مهربانی باز بیمار است ؟

گونه ی احساس تب دار است ؟

لحظه های خاطره تنها ترین هستند

راستی !

یک قاصدک می گفت : بی وفائی مدتی در خانه ات مانده .

روز و شب سرگرم او هستی با خود

گفتم حقیقت نیست

تا که ناگه یک شب ابری زیر باران دل تنگم

قاصدک آمد

با تمسخر گفت : پیغامی رسید از او ؟

ناگهان بغضم به حرف آمد

قاصدک از آه من لرزید

بگذریم از این حکایت ها ، خسته از این حرفها هستی

قصه ی دلتنگی  من هم که بی پایان و طولانیست

راستی ! ! !

یک وقت خواستی از حال قلبم با خبر باشی

هر کجا آئینه ای دیدی تَرک خورده

حال قلبم را بپرس از او ، خوب میداند

لحظه ی طغیان احساس است

نامه ی من رو به پایان است

مهربان من خداحافـظ...!

مهربان من خداحافـظ...؟

 

 

از وبلاگ خاطرات به یاد ماندنی من

نظرات 10 + ارسال نظر
هادی 1385/12/23 ساعت 02:12

هم با شعر هم با عکست حال کردیم

آرامیس 1385/12/23 ساعت 17:50 http://mem00l.blogsky.co

آره خوب هیچی ما شبیه آدمااا نبود
هیچکدوممون واسه فتح ستاره پا نبود
آره خوب درست میگی دوره عشق سراومده
باشه اصلا عاشقی به ما نیومده
میدونم خسته شدی دیگه تو فکر رفتنی
زهر مار زندگیه وقتی که همراه منی
حالا که میخای برییی خوب به جهنم د برو
اما دیگه برنگرد که بعد از این نه من نه تووووو

حالا که میخای بری پس خاطراتتم ببر
تو و عشقو خاطره منو ترانه دیگه پر
آره خوب تو راست میگی من درختم نه تو خاک
دمتو بزار رو و کولتو و بزن به چاک
میدونم خسته شدی دیگه تو فکر رفتنی
زهر مار زندگی وقتی که همراه منی
حالا که میخای بری خوب به جهنم د بروو
اما دیگه بر نگرد که بعد از این نه من نه تووووو

سلام
تنهایی..
شاید گاهی به باید به تنهایی سری زد...
تنهایی خیلی بهتر از بودن با یه بی دله...

سلام
وبلاگت قشنگه ... شعرایی قشنگی گذاشتی ...
میخواستم ببینم میشه چند تاشونو بدزدم؟!! D:

بدزد... اما با ذکر اسم وبلاگ من... باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

باشههههههه؟؟؟؟؟

مرسی...
خوشحالم کردی که سر زدی... موفق باشی...

سلام مرسی عزیزم خیلی لطف کردی به من سر زدی.
بازم از این کارا بکن
fasle.zemestan@yahoo.com

چشم... حتما... شما هم همینطور...
بای بای

دوباره سلام!

من از اونجایی که یه مقدار (فقط یه مقدار!) فعالیتم زیاده و همه میشناسنم!! ... نظرای بلاگم یکم زیاد شده ! D:

این شعرا رو هم واسه خودم میخواستم بدزدم ..! ولی به جاش اسم وبلاگتو هویجوری با خودم تکرار میکنم D:

منم لینکینددددددددمت ....

امین 1385/12/25 ساعت 23:50 http://aminjok.blogsky.com

سلام بهاره
ممنون که به من سر زدی
شما هم وبلاگتون خیلی قشنگه
منم شما رو لینک کردم
امیدوارم دوستای خوبی باشیم

سلام وبلاگ قشنگی داری در مورد مطلبتم که آلی بود به من هم یک سر بزن دوست دارم یک نظر از تو توی وبلاگم باشه
بای

ساحر 1385/12/28 ساعت 06:22 http://xwolf.blogfa.com

سلام به دوست قدیمی
اول:سال نو بر شما مبارک
دوم :
من سایت قبلیم بسته شده و الان در بلاگفا مینویسم عنوان وبلاگم همون ساحر هست و آدرسش:
http://xwolf.blogfa.com
لطفا آدرس لینک منو تغییر بدین
و حتما به اون سری بزنید و نظرتونو بگین
روز خوش mr.wolf

سلام بهاره ی مهربونم
عیدت خیلی خیلی مبارک (ماچ) X:
دلم واست تنگیده
خیلی خیلی قشنگ بود
بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد