همیشه بهار!

I'm Back...

همیشه بهار!

I'm Back...

طلسـم

تمـام شـد ... و  بـهـارِ دوبـاره ای پ‍ـژمـرد 

به سـدِ سنـگ ترین قلـبِ زنـدگی برخورد

شکـست در بغـلِ بغض و تکـه تکـه چکـید

تـمـامِ بـودنِ من را ، نـبـودن  " او "   بُـرد

نـگـاهِ شـیـشـه ای و مـات از تداومِ شـب

به خـواب رفت و همین ...

روبرویِ پنجره مُـرد .


***           

بـلـوغِ زودرسِ  واژه هـا ، قـلـم تـب دار

غـزل برهنه شد و تن به یک ترانه سـپرد

***                       

از همه دنیـا برید و دسـتِ عاشقی رو ، رو کـرد

غیر ممکنـا رو ممکن ، شب و روز و روبرو کـرد

دیگـه تـو آبـیِ رویـا ، با پـرنـده ها یکـی بود

تویِ جاده هایِ بن بست ، رفتنش یواشکـی بود

یه دفـه از مشتِ غصه ، سنگِ بی رحمی رها شد

تو سـقوطـی بی اراده ، تا همـیشه بی صـدا شد

هنـوزم خـیره به دوره ، فـکـرِ پـروازه دوبـاره

تک تکِ خـاطـره هاشو با نفـسهاش می شماره

 هنـوزم رو تنِ امیـد ، رو لبـاش داغِ یه اسـمه

فـکرِ بیـداریِ بوسـه ، لحظه ی مرگِ طلسـمه

نظرات 3 + ارسال نظر
آیدا 1385/12/19 ساعت 11:54 http://lolipop.bogsky.com

سلام..
ممنون که سر زدید به ما..
وب لاگ قشنگی دارید..
موفق باشید.

آرامیس 1385/12/19 ساعت 14:11 http://mem00l.blogsky.com

سلام منم خوشحال می شم لینکتون کنم

هر وقت منو لینک کردی خبرم کن




راستی من پسرما !!!

اگه یادگار چشمات اشک و اه و نفرینه ، یادگر من اون چشای نازنینه، اگه من خاطره شدم واسه تو ، تو هنوز یه آرزویی واسه من


میبینمت

رضا 1385/12/19 ساعت 20:52 http://kafinetkolbe.blogsky.com

سلام
وبلاگتو دیدم قشنگ بود برات ارزوی موفقیت میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد