همیشه بهار!

I'm Back...

همیشه بهار!

I'm Back...

شفیق جون

در تاریکی شب سه شمع روشن کردم.

اولی برای بودنت. دومی برای دیدنت. سومی برای بوسیدنت.

و در آخر هر سه را خاموش کردم. واسه در آغوش گرفتنت.

نظرات 7 + ارسال نظر
شفیق 1385/04/07 ساعت 19:54 http://WwW.


I keep a close watch on this heart of mine
I keep my eyes wide open all the time
I keep the ends out for the tie that binds
Because you're mine, I walk the line

I find it very, very easy to be true
I find myself alone when each day is through
Yes, I'll admit that I'm a fool for you
Because you're mine, I walk the line

As sure as night is dark and day is light
I keep you on my mind both day and night
And happiness I've known proves that it's right
Because you're mine, I walk the line

You've got a way to keep me on your side
You give me cause for love that I can't hide
For you I know I'd even try to turn the tide
Because you're mine, I walk the line

شفیق 1385/04/12 ساعت 22:48 http://WwW.

سیه چشمی به کار عشق استاد
درس محبت یاد می داد
مرا از یاد برد آخر ولی من
بجز او عالمی را بردم از یاد

شفیق 1385/04/17 ساعت 16:00 http://WwW.

زمان به من آموخت که دست دادن معنی رفاقت نیست........... بوسیدن قول ماندن نیست........... و عشق ورزیدن ضمانت تنها نشدن نیست

شکنجه پنهان سکوت را اشکار کن
زیبا ترین حرفت را بگو
وهرگز هراس مدار از انکه بگویندسخن بیهوده می گویی
که حرف ما سخن بیهودگی نیست که عشق خود بیهوده نیست
عشق خود فرداست
خود همیشه است
سلام عزیزم
دوباره شروع کردم به نوشتن
این دفه اومدم تا قشنگ ترین اشتباه زندگیمو به رخ بقیه بکشم
خوشحال میشم بهم سر بزنی
ضمنا من تو رو لینک کردم اگه خواستی منولینک کن
آرزومند آرزوهای پاکت...

سلام دختر خاله عزیزم، خوبی عزیز دلم؟ با اینکه دیروز دیدمت دلم واست اندازه ی مورچه شده. وب جالبی داری، به منم سر بزن. دوستت دارم بهترین دختر خاله دنیا!

سلام
ممنونم که بهم سر زدی
من بازم آپم یکی دیگه از آهنگای زیبای محسن رو هم رو وبم گذاشتم
دوست داشتی سر بزن
درضمن اسم اون آهنگ غربت من بود

Elyass 1385/08/07 ساعت 19:04 http://www.fox.com

Salam

Omidvaram har ja bashi movafagh va shad bashi

webe jalebi dari
mishe begi ghastet az sakhte hamchin weblogi chi boode??

ba chenin Onvani
???

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد