همیشه بهار!

I'm Back...

همیشه بهار!

I'm Back...

شعر

باز کردم دوباره تقویمم                   روزهایم همیشه تکراریست

شنبه یکشنبه روزهای دگر              زندگی بی حضور تو خالیست

کاشکی یک نفر برای دلم                 حرف های جدید تر می گفت

خسته از شعرهای دلتنگی              کاش شعری سپید تر می گفت

ای خدا بین این همه دیوار                کاش یک پنجره برایم بود

گرچه پاییزی ام ولی ز بهار                نغمه ای تازه در صدایم بود

کاش دوست را میانهء راه                  تک و تنها رها نمی کردیم

کفشهایی که بوی رفتن داشت          کاش هرگز به پا نمی کردیم .

نظرات 2 + ارسال نظر

دانلود نرم افزار و بازی
http://ramin-rock.blogsky.com
سال نو مبارک
cheajab!!! ye 17 sale peida shod

سلام دوست عزیز
پیشاپیش عیدتون مبارک
من تابه حال با124سایت ووبلاگ تبادل لینک کردم
ومی خوام اگه افتخاربدین صدوبیست وپنجمین وبلاگی که دروبلاگم ثبت میکنم وبلاگ شماباشه
پس لطفا اگه موافقین وبلاگ من راباعنوان:
"1500مقاله وتحقیق رایگان"
وبه آدرس:
http://www.beheshtnet.blogfa.com

لینک نماییدوسپس اطلاع دهیدتادرهمان ساعت شمارالینک کنم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد